Sukurkite jaukų namų interjerą su Reta giria
Pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas
Prekių pristatymo įkainiai
Omniva paštomatas: 3 EUR
DPD Pickup paštomatas: 3 EUR
LP Express paštomatas: 3 EUR
Lietuvos paštas: 3 EUR
Prekių pristatymas Lietuvoje
Prekes išsiunčiame per 4-6 darbo dienas po apmokėjimo.
Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis Omniva, LP Express, DPD Pickup ir Lietuvos pašto paslaugomis.
Prekės per paštomatus pristatomos per 1-2 dienas, o paštu 5-10 dienų.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
Pirkėjas privalo el. paštu Pardavėjui pateikti pažeisto siuntinio ir/arba prekės (-ių) nuotraukas.
Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
Prekių pristatymas užsienyje
Susisiekite el. paštu - info@retagiria.lt
Prekių grąžinimas
Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
Pagal individualų užsakymą pagamintoms arba modifikuotoms prekėms 14 dienų grąžinimo/keitimo taisyklės negalioja.
Parašykite mums el. laišką adresu info@retagiria.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti ar pakeisti prekę kitomis prekėmis.
Grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.
Grąžinant kokybišką prekę siuntimo išlaidas privalo padengti pirkėjas.
Jeigu prekė turi matomų defektų, ir apie tai informavus pardavėją el.paštu bei pridėjus prekės nuotraukas pardavėjas patvirtina, kad prekė brokuota, siuntimo išlaidas padengia pardavėjas.
Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 14 darbo dienas pervesti pinigus į jūsų sąskaitą arba pakeisti prekę kita.
Jeigu turite papildomų klausimų dėl prekių pristatymo ar grąžinimo, susisiekite el. paštu info@retagiria.lt